Sibling Saya

Tok abang sulung saya..
namanya : AZean Bin Salleh (boh tetak nama nya)
Nya abang sulung saya...
Nya di Seremban kinek tok(keja)..
ada 2 anak..
Abang Harris n Adik Balqis..Bini nya nama Faizah Fabil
Saya sayang abang saya...sian ngan nya..huhuhuhu
mok tau saya nunggah abang saya dengan nama jak..walaupun hakikatnya kmk orang pun umur jauh berbeza...
dolok saya takut ngan abang saya(masa belum tau reti)..pa nya mala jak nanyak mok makan biskut lima sik..
Ditunjukkannya tangannya,., tapi ya masa saya salu molah salah..hehehe
maksudnya mun saya tok berolah, nya akan manas giler..
saya pernah kenak sekali lah..pa adik saya nak dijaga saya gugok katill.. Sakit aie...
nya gaok..tapi saya tau kenak..semua untuk kebaikkan..

 Tok kakak saya..
namanya Emellia Salleh...
bunyi orang puteh nak nama nya...
kakak saya pun dah keja..
Jadi kerani bahagian rekod kat Hospital simunjan.
saya rapat dengannya..
saya sayang nya..tapi saya sik pernah madah..malu saya sebab salunya mek 2 bertingkah pendapat jak..
nya bait...
kakanya lemah lembut...
saya masih menunggu abang ipar dari kakak saya tok..hehehe ;-)
 Tok abang saya nak nombor 2..
Namanya Hasbini Bin Salleh..
boh eran, tok gamba masa nya akad nikah..
Abang saya tok pun keja rah Muar, Johor...
Abang saya tok bait..sik pelente bait nya koh...
mun saya salu sikda duit, dalah saya mesejnya..
nya ada anak sorang n bakal gik sorang...
bininya nama Fatimah...
saya sayang abang saya...


 Tok adik saya...
Namanya unik : NengShafida binti Salleh..
nya biak 2 tahun dari saya.. 
macam biasa, saya paling rapat dengan nya..
sebab umur mek dua sik jauh, jadi pendapat ya jarang mok jadi gaduh..
adik saya pun bait...
minta2 nya cepat dapat keja.. nya sik skolah agik 
Abis f6 ari ya lalu sia ajak..
lak saya nak melanjutkan pelajarannya...
ni tau boleh jadi meneger kedey buku n dobi saya di pekan ya kelak..
hehehhe

Tok adik bongsu saya..
namanya Mohd Nazri Wazzi..
nama wazzi ya diambil sempena pelumba moto...Yuzzi ka mun sik salah..
adik saya gik sekolah menenganh..
saya sayang ngan nya..tapi saya slalu klaie ngan nya...
sian nya..mak saya sikda masa nya bok darjah 4..
yalah setiap kali nya madah mok makan apa2 saya jadi serba salah mok madah sik...huuh
wa, tabhkan hati!!





 tok family abang second saya...


tok family abang sulung saya...










saya sayang cdak nya...