Tuesday, June 4, 2013

: ~ Konvo ~ :

Haaaaacuuumm!!!
uhuk.. uhuk.. uhuk.. 

rasa nak beli bulu manok k buang debu.. hahahaa.. 
bismillahirrahmanirrahim.. 
assalamualaikum... 

alhamdulillah... rupa2nya setelah 2 bulan lebih bok lah blog tok di update.. 
belum pernah jadi.. hahaha salu nya every month pun saya update.. 

okay lets start!!

saya dah intrim di sekolah saya almost 3 month..
so far so good..
malah saya nak stay kat situ dalam 2-3 tahun.. 
cikgu2nya okay~ itu saya suka..
n saya harap selama saya ada sia.. orang2 yang saya senang akan masih ada sia.. hehehe
dak nya bait3.. 
anak2 murid saya pun swit..
even saya jaga 2 orang OKU but still saya happy ngan daknya.. hehehe

baru2 tok, alhamdulillah saya dah konvo..
berkesempatan untuk menghadiri konvokesyen kali ke 3 ya.. 

malas nak madah papa jom layan gamba jak o ^_^
















No comments: