Friday, March 29, 2013

:: First Posting ::

bismillahirranhmanirrahim.. 

alhamdulillah saya sudah pun mendaftar ke sekolah yang telah ditakdirkan untuk saya.
walaupun sekadar status intrim (program baru lepasan guru) namun penantian itu satu perkara yang kadangkala akan membahagiakan kita. dalam situasi saya, YA saya GEMBIRA. sebab apa, sebab saya tidak lagi menyandang status penganggur. 
then ini aalah rezeki yang telah Allah suratkan untuk saya 

:: SEKOLAH KEBANGSAAN SUNGAI DUAN (SKSD) ::

sebuah sekolah pedalaman yang berada di pinggir bahagian Mukah. sarawak. 
so secara tidak langsung saya adalah Pendidik Bumi Kenyalang!! >_<

teruja, gembira, sedih, semua perasaan bercampur baur. 

so jom, mari lihat sekolah dia macammana. 

Tadaa... bak kata Guru besar

"Istana dalam hutan!"






opkos my dad my hero!! hehehe






datang ke soklah no jangan nak guna kreta lowed! sebab jalan dia "cantekkkkk" 


hehehe so 
doakan saya baik2 aja..
adik2.. jangan takut dengar nama sekolah ni..

sekolah ni cantek!
in sha Allah orang2nya pun baik!!




No comments: