Saturday, October 27, 2012

.. Aktiviti kOrban ..

slamat hari raya aidiladha..
heheh
alhamdulillah saya berpeluang beraya dirumah tahun ni, 
saya rasa raya kali ni meriah cket..

al fatihah untuk arwah mak..
al fatihah untuk rasulullah dan sahabat2nya..
dan semua ahli keluarga yang telah kembali kerahmatullah..

raya haji sama maksudnya dengan raya korban..
di hari raya korban ramai orang berkorban dengan pelbagai cara..
korban kerbau, korban kerjaya dan sebagainya..

apa erti pengorbanan untuk diri saya?
saya belum pernah korbankan seekor lembu..
saya belum pernah korbankan rasa kasih saya untuk sahabat baik saya :P
atau saya belum pernah korbankan kebagiaan saya untuk siapa2..

juz want to share xtvt kOrban hehehe
ya saya madah rami sikit raya tok.. hehehe
kawan2 adik saya datang.. heheh






alhamdulillah hari ni genap umur anak sedara saya 12 tahun..
but kebetulan si adik lusa 29.10 dan si bongsu 4.11 so semua disekalikan..

happy birthday
 Nurhaziqah Farisha Binti Sapuan
Nursofea Umairah Binti Sapuan
Nurizatul Aqilah Binti Sapuan

anak2 sedara Chik Dot semua menceriakan hari Chik Dot.. hehehe

jadi anak yang baik..
jadi anak yang menyenagkan >_<



Yaya


nuriz






Iqa, Yaya n nuriz




No comments: