Tuesday, August 7, 2012

.. sedu ..

bismillahirrahmanirrahim.. 




sedu..
pernah sik sedu? bulak eyh mun sik pernah..
selalu kita diat biak kecik sedu nak..
ada juak lah orang tua sedu..
hehehe

saya ada maslaah ya.. 
sedu sik kira masa sejuk ka panas..
orang madah mun sejuk gilak kita sedu..
saya sik..tengah hari panas terit pun saya boleh sedu..
saya sik polah2 owh..
setiap hari saya akan sedu..
sik pernah sehari saya sik sedu..
tapi so far, alhamdulillah sik berterusan..
saya da juak surf internet..
takut2 juak bahaya ka apa..
alhamdulillah, mun sedu berterusan 48 jam, better p jumpa doktor..

saya sik than sebenarnya bila sedu..
"hic" "hic"
adeh, bila saya nengar orang lain sedu, saya tetak..
sebab saya rasa lucu jak bunyi orang dah besar tapi gik sedu.. hehehe
hakikatnya saya sendiri sedu setiap hari.. hehehe

so, untuk sapa2 yang cari tips untuk hilang sedu, nah saya syer kan cara nya camne.. 

bleh chek ctok.. hehe 
malas saya kerja mengopy n paste..

dan tok ktk orang boleh baca serba sedikit informasi tentang sedu..

selamat membaca rakan2.. 


No comments: