Sunday, August 26, 2012

.. sedih kuasa tiga ..

sedih 1 
sebab habis cuti dah..
terpaksa tinggl anak sedara yang masih cuti di kampung.. 
kalo ada keta lebih mok jak harian minggu tok..

sedih 2 
baru dapat brita bapak kawan meninggal..
Al Fatihah..

semoga Allayarham ditempatkan bersama orang2 yang di redhai..


sedih kuasa 3
saya punya dompet hilang..
ic
kad bank
lesen
wang : paling sedih duit raya yang berjaya dikumpul untuk beli MP3 pun lesap..
sedih gilak3..

hurm..
ada hikmah, tapi masih belum redha..
sapa2 yang ambik dompet saya ya, Awak dah hancurkan impian Mr Sony saya..
huhuhuhuhu
tapi hati kecil saya berharap insan yang jumpa dompet ya pulangkan ke balai.. huhuhu
macam yang saya pernah buat >_<



2 comments:

Cik Mimot said...

sabar peq.. InsyaAllah mgkin Allah akan gntikan dgn yg lebih baik..ney tauk menang peraduan keta ya..hehe..amin:)

♥ Sheeda Ssi ♥ said...
This comment has been removed by the author.