Friday, August 31, 2012

.. Kisah dulu dulu ..

antara kerja gila yang pernah saya buat masa sekolah menengah dulu adalah ikut tapak kaki guru MATEMATIK saya..
hehehe

masa ya saya form 4.. sebab saya minat nya jadi saya SEMANGAT belajar..
kerja rumah matematik antara kerja yang saya polah paling awal.. hehehe
semangat tek nak.. 
hari tok saya jumpa gamba nya.. dekat FB kazen saya..
n saya yakin n percaya rami biak sekolah minat nya..,
EVEN nya dah berusia.. hehehe

mungkin ramai minat nya tapi sik kan nya jumpa student macam saya..

lepas rehat hari jumaat, saya salu g bilik guru..

Cikgu, masa ktk.. heheheh
nya senyum <-- itu buat den pengsan dalam hati.. hahaha
saya n kawan saya akan ikut dari belakang.. 
tapak kasut nya saya ikut.. 
bila nya ngaja, kapur bekas nya pegang saya akan sukarela jawab soalan, supaya boleh pegang kapur pas nya pegang.. 
lepas habis kelas olong padam papan hitam.. sebab nya pegang pemadam b4..
faham cara molah latihan pun buat2 la sik faham.. hahaha
aduyaiiiii... bila di kenang balit sedikit perasaan malu di situ..
sik senonoh normasheeda salleh.. hahaha 


Tadaaaaa... 
Cikgu Awang ^_^

#kenanganlamamengusikjiwa