Tuesday, July 24, 2012

.. husna Firdina ..

21.7.2008 lahir anak sedara saya yang kedua, anak sulung kepada abang saya Hasbini n kakak saya Fatimah ..
lahir 16 hari sebelum Arwah mak sikda.. 

nak di pendek crita, saya trima mesej dari abang saya semalam..
PROUD OF U DEAR!!!
anak kecil yang sangat membanggakan..
walaupun nya baru mencecah umur 4 tahun 1 hari, nya berjaya menamatkan puasanya sehari..
biasalah biak nak mesti macam2 olah tyme first posa..
mungkin bagi orang lain, ya biasa.. but still saya bangga ada anak macam husna..

semoga menjadi anak yang solehah dan meyenangkan ibu bapa pada masa akan datang.. 
MODE : Rindu HUSNA FIRDINA..

selamat hari lahir ke dunia husna..
Semoga ALlah lanjutkan lagi usia..
jadi anak yang baik..
anak yang soleh..
kakak yang baik kepada adik2..
anak yang menyenagkan kepada ibu bapa..
semoga hidup akan sentiasa dirahmati Allah sentiasa..

Chik dot sayang Husna ^_^


sa baru semalam Husna Lahir ^_^ 


Happy belated birthday HUSNA.. 

posing bersama biskut raya kegemarannya.. biskut susu

ini bukan candid.. husna photogenik ^_^




OMG!!!


Tadaaa...


slrupppp...

ultragirl.. nakal but still semua orang sayang nya.. 

di sekolah.. 
^_^

p/s lain kali saya nak minta gamba nya berposa.. 
mesti tergeler2 jak kawan.. hehhe


No comments: