Tuesday, May 22, 2012

.. demam vS exam..

tarik nafas...
adui na.. tarik nafas pun tak boleh..
sumbat!!

time2 nak exam, demam pun datang bertandang..
CIkgu AR.. jangan salahkan saya sebab tak belajar..
sesungguhnya kesihatan saya tidak mengizinkan..
dah dekat 4 hari saya demam..
semalam sebab semnagat belajar hari ini punya pasal, saya telan 4 biji pil..
mak aiiiiiii.. kick giler kesan dia..
belum jam 10 saya dah hibernate..

tak tahan..
dada saya sakit sebab batuk..
hidung saya sakit sebab salu sangat kena pegang.. ehehe...
kepala saya pening, jadi saya tak dapat buat apa2...
hari ini saya rasa ok sikit, but still tak ok sangat..
saya harap demam ni tak berpanjangan sampai esok.. 
sebab esok saya nak belajar bersungguh2.. ehehe

nasib baik ada jugak menjenguk AR sebelum ni, boleh jugak jadi bekalan.. 
tapi honestly.. 
kebanyakkan apa yang saya baca lalu bagai angin sepoi2 bahasa je lalu dalam otak saya..
nak buat macam na.. 
redha je lerrrr...

Ya Allah kembalikan kesihatan saya.. 
supaya senang saya menjawab soalan nanti..
bukan apa, saya tidak selesa kalau demam time exam..
orang siap tangkap lentok dengan soalan tiba2..
koooook kooook <--- batukku memecah suasana..
pastinya memecahkan benteng kesabaran rakan2ku yang sedang pecah otak menjawab soalan yang sukarnya tahap dewa gaban.. hehehe

tak sabarnya nak cuti.. 
hurmmmmmmm...
mudahan dipermudahkan.. 


2 comments:

armouris said...

terjumpa info ni, pasal demam…. sharing is caring :) - Cara Redakan Panas Demam Dengan Mudah

Syakira Hazwani said...

syafakillah kak :)