Sunday, April 29, 2012

.. Penyataan Semasa dan selepas Praktikum Last Fasa ..

Assalamualaikum..
kalau di tanya seronok tak jadi cikgu? hurm saya jawab dengan yakin YA, tak macam sorang kawan saya.. dia jawab TIDAK.. kenapa? ini sebab saya..sebab minat. Lagi? sebab budak-budak yang suwit kelakuannya walaupun agak anoyying di mata orang lain..


kalau artis biasanya diserbu peminat minta sign, hari ni saya merasa jadi artis hehehe.. 


Honestly ini praktikum yang beri saya sangat banyak pengalaman untuk melangkah ke bidang keguruan.. 
banyak benda kami belajar..
di sini kami habiskan masa hampir 8 jam di sekolah. datang jam 7 balik jam 3..
di sini saya di panggil ustazah oleh murid2.. <---- eheheh.. ada gaya nampak!.. ustazah = guru perempuan.. 


kali ini saya sangat3 berpuas hati..
saya dapat student yang semangat untuk belajar..
means, saya juga semangat sediakan pembelajaran untuk mereka...

di kelas pemulihan saya ada Uda, Aminah, Jenn, Monica dan Rafizh..
masing2 ada kelebihan mereka..
BlUUUrrrr but sweet.. haahhaha

saya sempat ajar 4 kemahiran sepanjang 3 bulan.. 

nak tahu sapa mereka? .. nah, saya syer gamba mereka.. 

Jennifer..
Sweet orangnya..
still simpan surat yang dia bagi hari tu..
walaupun surat tu pendek, but still i am proud of u Jenn..

ini monica..
saya sedih tengok dia nangis last day saya ajar mereka
the next day, Monica tak hadir.. 

Aminah : unik..
tengok nama pun unik apa..
masa awal2 dulu aminah ni pelalu dia tahap dewa..
will be missed her smile!!

Uda n dara..
unik dari segi tulisan..
rajin. doakan uda jadi pelajar bijak n berjaya dalam bidang yang baik2 next time..

Rafizh..
Masa masuk awal2 dulu dia masuk, dia tak pedulikan saya,.. hahaha..
ajak main pun sik mok..
n last2 rafizh join semua main yang saya sediakan.. ^_^

ni jadual token..
kura2 tu menas diaorang selalu buat kerja cepat dan betul.
anak murid saya kata " Cikgu nak Kura2 1 Malaysia".. hehehe

n of course ni untuk hadiah token mereka.. ^_^


Selain kelas ni, kali ni saya punya anak murid yang lebih sporting daripada biasa..
murid2 kelas tahun 5..

saya ajar matematik untuk kelas ni..
masa last day tu sedih gilak diat cdaknya nangis.. sebab sebenarnya saya sayang mereka..
hehehe


bersama hampir semua but not smua lah anak2 5T

sik nampak muka saya.. hahaha

SuperP!!!


Very gOoD!!

Well dOne!.. tapi sik semua ada ctok..

Great!!


Nice wOrk!
Terrific!

Dalam Kelas 

ni jer yang mampu saya bagi..
ehehe.. but still saya puas hati sebab saya buat sendiri..
nyaris2 tak tido malam dew.. hehehe



 

 

 

 


 


hari ini saya kembali ke batu lintang lagi..
sure i akan rindu mereka.. 
saya sayang mereka..
sporting giler!! ^_^

No comments: