Thursday, April 12, 2012

.. missed everything about her ..

saya rindu semua tentang dia..
senyumannya..
suaranya..
marahnya..
manjanya..
air matanya..
pelukkannya..
ciumannya..
concernnya..
masakkannya..
rajuknya..
sentuhannya..

saya rindu semua tentang dia..
saya rindu ayam masak merahnya..
saya rindu nak makan ketupat yang dia buat..
saya rindu dengan marah nya pada saya..
saya rindu suara yang memanggil saya tak ira apa jua keadaan..
saya rindu air matanya yang menitis kerana saya..
saya rindu dia...
saya rindu dia..
saya rindu mak saya..

Al- Fatihah..

Ya Allah tempatkan emakku bersama hambaMu yang diredhai..
ampunkan dosanya ya Allah..

Kalau ada yang kata mak dia tak pernah suara meninggi ketika bercakap dengan mereka..
saya katakan mak saya Ya..itu cara dia.. dan dengan cara itu saya menjadi saya hari ini..
kalau mengawal pergaulan itu satu perkara yang kolot, saya berani katakan dengan kawalan itu juga kami di didik oleh mak saya..
dan kami menjadi kami hari ini.. saya menjadi normasheeda hari ini..

saya sayang mak saya..
saya rindu dia..


No comments: