Sunday, March 25, 2012

.. dEar my Future HusBand ..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

kehadapan bakal suami saya..
kata2 ini lahir dari sudut kecil hati saya..
meskipun saya tidak tahu siapa awak,
tak tahu bila kita akan berjumpa,
atau bila hati kita akan berdetik tatkala berselisih atau bersemuka,
namun saya tetap mahu katakan pada awak..
biarlah apa orang kata..
biar orang kata saya terlalu teruja,
kerana perasaan itu hanya saya yang rasa..

kehadapan awak yang bakal menjadi pelengkap diri dan hidup saya...
jika satu hari kita ditakdirkan bersama..
terimalah saya seadanya saya..
kerana saya yakin, kekurangan saya adalah kelebihan yang ada pada awak..
dan saya inginkan rasa sayang dan cinta itu dari dalam hati, bukan luaran semata2..
InsyaAllah,
saya akan terima awak seadanya awak..
kerana kekurangan awak adalah kelebihan saya..

jika kita ditakdirkan hidup bersama, 
saya harap awak cuba..
lindungi saya seperti anak awak sendiri,
hormati saya seperti ibu awak sendiri,
dan sayangi saya seperti hanya saya isteri dunia akhirat awak..
jadilah suami yang membimbing saya ke arah kebaikan..
jadilah ayah kepada anak- anak saya yang akan sentiasa perlukan perhatian..
jadilah menantu ayah saya yang menyenangkan hati tuanya..
jadilah adik beradik yang menselesakan  kepada adik beradik saya...


dan saya akan cuba..
sayangi awak  macam saya sayang ayah saya..
hormati awak macam saya hormat ayah saya,
Patuhi pada awak, macam saya patuh pada ayah saya,
saya akan jaga awak sepertimana saya jaga anak-anak saya..
Jadi istei yang sentiasa di sisi awak,
jadi ibu yang terbaik untuk anak-anak awak..
jadi menantu yang menyenagkan..
jadi adik beradik baru yang menselesakan

saya sayang awak..
sayang sepenuh hati..
.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


6 comments:

erma nazillah said...

wahhhh :)

♥ Sheeda Ssi ♥ said...

hehehe ^_^

FuzzCJ1010 said...

kak sheeda! lupa mau inform. faz sudah tukar link blog. ni link yg baru okay! btw, love this post. :)

♥ Sheeda Ssi ♥ said...

Fuzz.. Sik dapat pun.. ;(

FuzzCJ1010 said...

kat sini kak!
ceritaakukaumereka.blogspot.com
:D

♥ Sheeda Ssi ♥ said...

OK.. hehehe Suda kakak ubah.. Tq inform.. patut lama tak tengok Fuzz post.. paru2nya tukar link sudah.. hehehe ^_^