Friday, February 10, 2012

.. rindu sama dia ..

lama tok saya nyenguk jak nya,..
sik sempat mok bertegur sapa.. diat jak nya dari jauh..heheh
dia adalah MR bEloG saya..
sian nya lok,

sejak praktkum tok my life totaly change..
wake up early in the morning kemudian p sekolah..
b4 630 mest dah kuar umah sebab mun sik camya, bah tersekat lah anda dalam jammed yang 'sedap' rasaya.. hehehe

ok nak cita sikit pasal sekolah saya..
nama dirahsiakan.. hehehe untuk tujuan penyelidikkan.. hahaha <--- sikda kaitan..
urm sekolah ya ok jak sebenarnya..
tapi macam biasa mesti ada lah nya pun kekurangan nak.. heheh sikkkan lah sekolah ya perfect nak.. heheh
tapi so far so good..
saya paling kagum dengan cikgu2 sia..
sentiasa jak pandey cari masa mok happykan diri sendiri...
sebab kan pulang jam 3, masa rengang ya nang cdaknya happy jak bercerita..
mereka imaginasi sampey boleh2 saya pun senyum sendiri.. hehehe
nice!!
cdaknya be nice ngan mek orang..

ok lah..setakat tok..hhehe

cakap pasal student..
 i admit student ctok cdak pun semangat belajar tinggi you!! secara tidak langsung sangat memotivasikan saya.. hehehe
cdak semangat datang sekolah, belajar.. n saya pun sa semangat mok ngaja..
tido lambat pun sik hal, janji saya boleh rancang n sediakan pembelajaran untk cdaknya.. hehehe

urm..
pa gik mok ci cerita..
hehehe
mok horror cket..
act di sek ya ada lah perkara yang ngutik sikit jadi..
di kelas pem sendiri, ada certain time nya akan singgah..
tadi masa cgu hajiman datang, lalulah berpanjangan cita nya..
b4 pulang sempat gik pesan..

" Ko jangan kacau diaorang berdua ni, diaorang berdua ni nak mengajar..
main boleh, tapi tapi BBm jangan di kaco" nait terus bulu roma saya..
hehehe..
seram juak lah..
tapi cgu madah nya melimpas ajak.. saja ngabas..
ish sebarang cikgu tok..
nak caya susah, sik cayak susah juak..
sikpa lah buat2 biasa jak.. hehehe

harap2 sikda lah benda ya ngaco..
cikgu pem madah nya mungkin suka sebab dalam keals pem kan banyak mainan.. hehehe,
ya kali nyurunh nya berminat..
ok tutup kes..

student pem saya ada 5 orang jak..
dalam seminggu tok saya ngaja 4 orang ajak sebab yang sorang ya sik datang seminggu2 tok..
Jenn, Minica, Aminah n uda..hehehe
semanagat dan dalam diri cdak tok, saya dapat kenalpasti masalah..
paling ketara semua memiliki jangka masa singkat pun fikiran.. hehehe
camne ya.. lepas eja, bagus2 dah bunyi bleh gik lupak.. ehehe
but still they cute di mata saya.. heheh

aminah ada masalh pertuturan..padahal dalam cdaknya nya saya asa paling cepat tangkap apa saya ajar..
Uda dngan menulis ikut order.. maksudnya menulis nya ya maca nulis jawi..
contoh  KUDA =  ADUK.. hehehe saya mok jadikan nya ka ar jadi bahan kajian?
urm.. next monica,.. nya tok da malas kit.. bila disuruh ngulang ya mulalah nya layap lah..

Jenn cute jenn tok.. hehehe
nya ada masalah suka berhimpit dengan kawnnya..
orang madah suka tergensel2 jak eh.. macam pusak.. hehehe

tapi most of the time saya suka ngan dak nya..

anak murid Bee pun saya ingat, walaupun saya sik ngaja, tapi masa set induksi ya, salu jak saya ngan Bee berlagu untuk cdak..
so far ok lah, cdak ingat apa diajar..
cdak tok, bee boleh nampak cdaknya pun perkembangan bcoz they start from zero!!
Bee ajar dari mula huruf kecil abc..

na kan, sapa mok jadi guru pem,. sila lah cuba..
student sikit..
kawalan kelas mungkin bukan satu masalah masa di kelas pm, but percayalah pada saya, perlaksanaannya ya kadang2 sampey juak sebulan bok tercapai..
hehehe

ok itu saja laporan refleksi mingguan syaa..
sekian, terima kasih..
salam..

2 comments:

Syakira Hazwani said...

dat horrow things cakap kat cg jiman ke kak edot?

rasa cg jiman penah crita kat dalam kelas sya cakap dia leh tengok,,

penah dia crita dia g kejo 'pon..pon' dulu~ huhu

♥ Sheeda Ssi ♥ said...

sya.. AOk kali ada cu Hajiman cita sebab arinya nya ada p skolah.. hehehe..