Friday, February 24, 2012

.. miss hEr baDly ..

i missed my mother..
Badly..
now, i wish she will be infront of me..

 kalau ikut kata hati, ingin saya putarkan kembali masa..
tapi itu bukan bidang saya..
hurm.. saya nak mak saya rasa hidup senang berbanding masa saya kecik2 dulu..
mak saya dah terlalu banyak berkorban..


Seems like it was yesterday when I saw your face
(Yupp, sa macam baruk jak saya beloya2 ngan mak saya, tup2 hari tok nya sik da dah.. ;(  )
You told me how proud you were but u walked away
(mak saya kata dia bangga ngan saya, tapi dia pergi jaaauuuuuhhhhh dari saya.. jauuuuuhhhh yang amat..)
If only I knew what I know today
(n kalau saya tahu apa yang terjadi hari ini..)

I would hold you in my arms
(perkara yang selalu saya ingin lakukan.. sentiasa dalam dakapan, pastikan dia rasa selesa ngan saya)
I would take the pain away
(membawa pergi kesakitan yang dia rasa)
Thank you for all you've done
(Tq  ^_^)
Forgive all my mistakes
(maafkan segala kesilapan saya)
There's nothing I wouldn't do
(memang! tiada lain yang saya harapkan masa ini)
To hear your voice again
(untuk dengar suara mak, macam dulu2..)
Sometimes I want to call you but I know you won't be there
(called dalam hati ;( sebab saya tahu, walau sekuat mana saya menjerti, mak takkan berada di sini untuk saya.. tak macam dulu..)

I'm sorry for blaming you for everything I just couldn't do
(I am so sorry for all the thing i did wrong!!)
And I've hurt myself by hurting you
(bila melihat air mata itu jatuh, hati ini tersa sakitnya..)
Some days I feel broke inside but I won't admit
Sometimes I just want to hide 'cause it's you I miss
You know it's so hard to say goodbye when it comes to this

Would you tell me I was wrong?
Would you help me understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?
There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes and see you looking back

I'm sorry for blaming you for everything I just couldn't do
And I've hurt myself
If I had just one more day, I would tell you how much that
I've missed you since you've been away

Oh, it's dangerous
It's so out of line to try to turn back time

I'm sorry for blaming you for everything I just couldn't do
And I've hurt myself

By hurting you

mum i missed u!..

Semoga Arwah sentiasa dirahmati..
dikurangkan hukuman yang menyakitkan dan ditempatkan bersama2 orang yang beriman dan diredhai Allah.. Amin

No comments: