Wednesday, January 18, 2012

.. truth or dare ..

Penah dengar sik?
penah main sik?
kebenaran atau cabaran?
hehehe... best main tok..

semalam saya, mimi, win and nana main game tok sekejap..
adalah dalam 10 round ^_^
saya kena dalam 3 pusingan...
huhuhu..

bena2 saya madah, nebes pun ada main tok..
juz image, duduk2 tepi waterfront, sapa berani sahut cabaran..
so terpaksa pilih kebenaran..

main soalan tok, awak boleh jawab apa2 jak soalan..
apa2 yang ktk orang mok tau pasal orang yang kena ya..
jangan tanya kalau rasa benda ya akan keruhkan keadaan.. hehehe

tapi nang best juak lah main tok..
berpeluh2 saya jawab soalan cdaknya.. hehehe
soal hati n perasaan bukan bleh buat main oi.. ahahahha
tapi semua ya keep it as rahsia sampai mati.. hehehe

dan  saya wajib katakan TQ kepada MIMI, WIN, and NANA sebab malam tadi..
bena2 kepala mek sik berat seperti sebelumnya.. hehehe


ihsan Google ^_^


BFF ^_^
InsyaAlllah bersahabat sampai mati  ^_^



No comments: