Sunday, January 8, 2012

.. imam muda Asyraf ..

salam alaik..
lepas balik dari HV tadi, saya buka twitter saya.. nasib ingat gik pasword..
then macam biasa saya akan buka page imam muda Asyraf..
ya saya suka cara beliau comunicate dengan siapa saya yang tweet dia tanya soalan..
stakat saya tengok, beliau sedaya upaya jawab setiap soalan..
even hanya dengan satu patah perkataan..
itu beradab namanya..

kalau dulu suka tengok soal asyraf..
banyak isu yang beliau kupas dalam rancangan tu..
simple but still bagi faham dengan orang...

semoga imam muda Asyraf akan terus di rahmatiNya..
sebab beliau sik lokek bagi pandangan n jelaskan setiap kemusykilan yang bermain diminda..
^_^





2 comments:

liEza said...

carik la calon mcm asyraf peq..hik3..ada danak n_n

♥ Sheeda Ssi ♥ said...

hehehe.. InsyaAllah peq.. janji jg solat,boh ustaz lak.. hahaha