Friday, November 18, 2011

.. Saya gEmbira, seDih, teruja dan peRLu bErseDia ..

salam..
wah hari ni rasmi saya n geng2 PISMP jan 2009 menamatkan semester 6..
urm ada gik 2 sem.. n next sem dah jadi supEr dupEr seNiOr!!..
alhamdulillah..
Ya Allah, permudahkan perjalanan kami..

lepas tok, insyaAllah mun orang nanyak,
"bila habis"
bah dengan senang hati saya menjawab..
"insyaAllah ujung tahun!"
saya gembira..
saya sedih..
saya teruja..
saya perlu bersedia..

saya gembira sebab saya akan tamatkan pengajian tak lama lagi..
then saya ada kerjaya sendiri..
kerjaya harapan oleh arwah Mak..
juga my beloved bapak..

saya sedih...
sebab saya terpakasa berpisah dengan kawan2 kesayangan saya..
yup..setiap adanya pertemuan itu pasti akan ada perpisahan..
memang jugak orang akan cakap,
"ilek la, macam lah sik jumpa gik pastok"
ya, saya akui kami tetap akan jumpa.. namun suasana nya akan berbeza..
tapi saya tak bleh nak buat apa2 kan..
takkan saya nak pausekan masa biarkan masa ni ja..
tak pa, masa akan datang adalah lebih baik dari hari ini..
geng, luv u all..
^_^

saya teruja..
sebab lepas ni saya ada duit sendiri..
bleh beli apa ja saya suka..
bleh rancang apa ja yang saya mau
bleh laksanakan impian saya yang banyakkkk..hehehe
InsyaAllah..

saya perlu bersedia
bersedia menjalani kehidupan yang penuh dengan tanggungjawab..
bersedia dengan segala kemungkinan..

yang penting saya rasa sayu semester ini berakhir..
terlalu banyak kenangan..
saranghae

1 comment:

dknaori 미스 said...

dadeo saranghaeyo...^^*
aja aja hwaiting next year..!!