Wednesday, November 30, 2011

.. memori tercipta ..

kali ni saya nak ambik mode lebih sikit..
yalah, lagu untuk blog saya dah saya ubah..
sorang sahabat saya share lagu ni kat wall saya..
then bila saya dengar balik2, lagu ni betul2 menyentuh perasaan saya..
next sem, kami dah jadi super duper senior.. means masa kami bersama di IPBL sangat singkat..
sedar tak sedar dah 4 tahun setengah berlalu..
jodoh yang dulu kami kata cuma ada 5 tahun setengah untuk bersama, kini semakin menghampiri kami..
sumpah saya sangat sedih bila mengingatkan hal ni.. hahaha <- sound silly, but, itulah saya,..sangat mudah tersentuh...

PISMP JANUARI 2009..
PISMP Pemulihan.. my family..
ben, bee, css, cone, pjah, win, nita, lim, maria, jenal, pejal,lyssa,  mimi, pat, naomi, nana, susie, mina..
saya sayang mereka..
PISMP PA-Aq yang dah macam adik beradik saya..
PISMP Pra sekolah..
PISMP BM..
PISMP Sains
dan PISMP Bhasa Cina..
n sik lupak, batch Otago.. even sik rapat, but still ada juak yang saya kenal.. hehehe
 sidak tok sikkan saya lupak..


n opkos yang rapat dengan saya..
saya sedih gilak..
sebab walaupun kmk orang boleh jumpa kelak, but semua ya sikkan sama macam kinek tok..
n i sangat berharap, masa hari bahagia geng topeq, saya boleh g wedding cdaknya..heheh
mimi, nae, atol, sue, dayang, liza, farah, win, nana, dan ramai gik..
hurm.. i do love them,.. sangat sayangkan mereka sepertimana saya sayangkan keluarga saya...

saya tak harapkan mereka sayangkan saya macammana saya sayangkan mereka..
cukuplah mereka tahu bahawa, walau apapun terjadi, saya tetap sayang mereka dan tak mahu putus hubungan dengan mereka...
hahahaha.. kali tok saya rasa saya terlalu banyak merepek..
yalah pompuan, suka berfikiran jauh,.. padahal berfikiran bukan2 sebenarnya..
hehehe









i am going to miss them badly.. hehehe
walaupun orang madah, aler lebih2 lah pulak..
tapi yalah..
saya adalah seorang yang sangat sayangkan hubungan persahabatan saya..
sebab saya berani cakap, tanpa teman lelaki, saya boleh survive but not kawan.. bukan tanpa mereka.. bukan tanpa sahabat2 saya..

saya sayang sahabat saya..
sangat2 sayang..
^_^

semua kenangan ya, semua yang kmk orang pernah lalui bersama adalah bekalan pengalaman..

di IPBL kami bertemu..
ya, di IPBL juga kami akan berpisah...

5 tahun 6 bulan..
bunyi macam lama, but seems bok jak ari ya kmk orang berkenalan..

Tq 4 such beautiful memories
dan terima kasih kerana menjadi part of my life..
love u all..
^_^

p/s : walaupun sikda dalam gamba, ktk orang tetap saya sayang.. hehehe ^_^

No comments: