Monday, November 21, 2011

.. Harimau muda baham Garuda indonesia..

sik tau lah mok madah apa..
apa yang penting saya bangga dengan kejayaan yang baru sahaja Harimau muda kecapi..

saya respect mereka,
kerana ketahanan mental..
ketahanan fizikal
dan yang penting ketahanan psikologi mereka..
sikkan ada yang menafikan, Malaysia diserang dengan pelbagai aspek..
but, biarlah.. orang madah yalah hadiah untuk mereka yang bersabar..
dan ini juga adalah salah satu doa semua rakyat Malaysia..!!..
PROUD to be MALAYSIAN!!!

benar kata jurulatih vietnam dua tahun lepas : "apa yang mereka semua sik boleh buat? ya They malaysian.. malaysia bOleh!!..

paling bermakna,
NEgaraku berkumandang lagi..

sangat bangga dengan bola sepak Malaysia..
sebab saya bukan pengikut liga inggeris..
tapi saya kipas susah mati bola tempatan..
dari saya kecik, sampey bapak saya ngepak sebab nya sik tenang diat men bol mun saya join.. hehehe..

apa2 pun.. tahniah harimau muda..
anda semua sangat membanggakan!!...

sukan sea ke 2011^_^

Indonesia tumbang dihadapan peminat sendiri..


Malaysia menewaskan Indonesia dengan sepakan penalti 4-3 pada perlawanan akhir bola sepak Sukan SEA setelah kedua-dua pasukan terikat 1-1 di Stadium Utama Gelora Bung Karno, Jakarta. Walaupun Indonesia mendahului melalui jaringan Gunawan seawal minit perlawanan, Malaysia menyamakan kedudukan melalui tandukan Asraruddin Putra Omar pada minit ke-35.





Bangga dengan kejayaan Harimau Muda. Menang di tempat lawan dengan sokongan penyokong fanatik mereka bukanlah mudah.Malaysia Boleh !!!!

1 comment:

dknaori 미스 said...

yahhh..!!! i luv this entry..!! ^0^
malaysia boleh..!!
saya kipas-susah-mati kelab bola sepak malaysia...!!
saya bangga jadi rakyat Malaysia..!!
wuhooo~~ ^^*