Sunday, October 2, 2011

.. tiba - tiba ...

hurm..
tiba2 saya disapa oleh satu nama..

Mohd Hafiz Jamsari.. ^^,..
ya, saya mengaku saya rindu dia..
tiba-tiba saya rindu dia..

dia, lelaki paling rapat dengan saya masa saya PLKN dulu...
sweet sangat...
dia sentisa jadi penyokong saya dalam setiap apa yang saya lakukan...

  • kembara halangan.. dia ikut saya dari 1st halangan sampai tembok 12 m.. semua saya berjaya lakukan, sebab ada dia.. hehehe..
  • saya berlawan debat, dia jadi suporter saya..setiap kali habis lawan, dia jumpa saya.. waaa.. saya benar2 rindu dia...
  • saya akn jumpa dia setiap kali di masjid..
  • saya akn jumpa dia setiap kali di kantin..
  • kadang2 dia ambik minuman malam untuk saya...
  • malam last, kami jalan sama2.. masa tu, dia nak kuar awal sebab dapat tawaran p politeknik sabah..
  • tapi kami tak sempat bergambar.. saya takda kenangan dengan dia..cuma ada dalam ingatan...
  • saya tak pernah cont dia, sebab buku kenangan PLKN saya hilang..hilang lupa dalam bas dengan kasut saya sekali..
  • Dia jejaka Alpha.. saya gadis charlie.. ;-)

saya rindu dia..benar2 saya rindu dia..
tapi saya tak pernah lagi jumpa dia sejak kami kuar PLKN..
huhuh..

ya saya bersalah seba rindu orang bukan muhrim saya..
tapi saya tak boleh tipu diri saya.. hehehe

saya berdoa, saya jumpa dia dalam masa terdekat...
hehehe...
tak kira dia dah kawen ke belum..

ehehe..

No comments: