Sunday, October 9, 2011

.. Persoalan..

salam my beloG..

saya nak share sumthing..

best baca kata2 ni.. hehehe

A bertanya kepada B.

A : maaf , tumpang tanya . lorong CINTA jalan SAYANG kampung RINDU daerah KASIH SAYANG pekan HATI bandar I MISS U kat mana ye ?

B : encik jalan terus ikut jalan ILAHI , nampak simpang tiga masuk belah kanan , ikut jalan NIKAH , sepanjang jalan tu , akan nampak belah kanan , kedai BATAS-BATAS PERGAULAN dan sebelah kiri pasar sibuk sikit , iaitu pasar PERSIAPKAN DIRI . haa tu tandanya encik berada di jalan betul . semoga selamat sampai! CINTA ALLAH CINTA ABADI :)

Ya, cinta Allah cinta abadi..

okey.. sekarang saya rasa umur saya sudah mula menarik perhatian orang di sekeliling saya..

semalam saya p umah pengetua saya..
dia nak p mekah..
lepas dekat 2 jam kami borak, saya minta diri..
dia soal..
"ada apa2 pesan?"
saya jawab : baik2 p sana.. semoga selamat pergi n pulang.. n semoga dapat haji yang mabrur..
dia soal lagi..
"lain?"
*hairan*
soal kembali : lain? maksud?
pengetua jawab..
"jodoh"..
*terkedu lagi*
dia sambung : takut tak sempat trima kad jemputan..
saya jawab : takpa, nanti saya direct p umah cikgu menjemput.. hehehe
disoal lagi.. : betul tak nak?
saya jawab : " tunggu cikgu p lain kali, cikgu doa pasal jodoh untuk saya".. hehehe
*terharu, sebab bukan ahli keluarga, tapi tetap fikir pasal saya..
but dalam pada tu..
urm..
"tua sangat ke dah 24?" hurmmmm....


petang tadi masa makan, saya disoal..
dah ada BF ka?
saya jawab.. ramai best fren..BF juak nak?hehehe
bukan kawan biasa.. ya, kawan laki..
saya jawab. ramai boy fren..heheh
disoal lagi.. banyak na juak.. lak susah nak milih..
saya jawab.. kawan biasa jak Su..sikda orang maok saya tok..hehehe
dijawab semula.. cari lah, bergerek ajak, sik hal.. umur dah brapa dah ya...
*terkedu.. so diam sekejap*
saya jawab.. sik brani.. hahaha..

so saya temui something dalam diri saya..
selain sikda orang maok, saya sik brani bergerek.. hehehe..


sikpa..selagi bapak sik soal, saya sik fikir dolok hal ya..
saya masih anggap saya muda untuk fikir.. hahaha <---- perasan!

adios..

sadaqallahulazim..


No comments: