Monday, October 17, 2011

.. ♥ 30 challenges Day 30 – A photograph of yourself today + three good things that have happened in the past 30 days ♥ ..

tadaa....

sorry pemilik kreta.. pinjam jap.. hehehe

ni bukanlah kreta idaman saya..
sebab saya sedar saya siapa..
tak pasal2 kreta sik jalan.. hahaha

tapi honestly,kreta ni SMART!!!!!
hahaha

baru ambik masa p lunch ngan geng pem n fara kat spring..


ok 3 perkara yang baik berlaku dalam masa 30 hari ni, urm..walaupun banyak perkara baik, tapi ni yang saya nak share..

1. saya berani tukar stail tudung.. walaupn sekali..ni bukti dia..

stail Dian pelangi.. nana cakap, sheeda pelangi..^_^v

ya saya selesa guna..so i decide nak guna hari ni..
tapi tak jadi sebab tiba2 saya rasa macam tak cun pulak.. hahaha..
so saya kekal dengan stail tudung saya seperti di atas..
biaq saya guna masa majlis2 ja.. Glamor cket..

2. saya boleh bezakan perasaan sayang, suka dan cinta..
ya saya sayang seseorang, tapi saya belum jumpa orang yang saya cinta.. ;p <--- ngegeh.. hahaha

3. BERJIMAT!!
sebab elaun yang dibekalkan sudah tahap ciput..

alhamdulillah hari ini hari terakhir challange ni..
apa jugak yang saya belajar..
komited..
ya saya suka update blog..
so aya komited dengan cabaran ni..
alangkah bagus kalau dalam hal lain pun saya boleh berikan komitmen begini.. hehehe..
saya tak tahu nak cakap apa lagi..
sangat2 gembira.. n waiting for others complete part mereka..

adios..
saranghae..
sekian.. terima kasih kepada semua yang terlibat..
^_^v


2 comments:

dknaori 미스 said...

chuka hamnida...!! ^^*
kmk tok lom tauk gik bla nk done..ehehe...
pa2 pun,,chukahae unnie..!! ^^*

Sheeda Salleh said...

ne.. kumawo ar dongseng.. saranghae ^__^