Tuesday, October 11, 2011

.. ♥ 30 challenges Day 24 – write about something that means a lot to you ♥ ..

banyak benda yang bermakna bagi saya...

tudung kaler maroon : benda last arwah mak saya bagi.. tapi dia tak sempat bagi dengan say sendiri.. dia pesan kakak ipar saya..

keychain gitar: kami buat masa jalan2.. means a lot sebab ada nama kami kat situ..

beg kaler coklat : beli kat serikin.. masa beli tu, saya, nae dan farah beli beg di kedai yang sama..
walaupun tak lah semahal beg orang lain, tapi nilai sentimental nya tetap ada..

Lap top ni ; yang saya guna menaip sekarang.. sangat berjasa.. buat asigment, tengok movie semua saya jumpa dia..

MY BeloG : Hujah minda bicara hati.. juga sangat bermakna.. orang boleh kenal saya kat sini.. kalau sapa2 yang tak kenal saya..

my beloG satu lagi : monolog hati saya

tabung dalam bilik saya sekarang <-- kenangan ja.. hehehe

my cookie ;-)


disc BOF.. ;-)

dan banyak lagi... hehehe
sampai nak tulis pun tak larat..




No comments: