Sunday, October 9, 2011

.. ♥ 30 challenges Day 22 – A letter to someone who you love most ♥ ..

bismillahhirrahmannirrahim..
salam...

for my beloved daddy :
saya sayang kitak..
kitak bapak yang sporting..
Tq sebab trima saya macam ney pun dirik saya..
makseh salu beri duit.. hehehe
makseh besarkan saya..
makseh beri makan,pakaian, minum, n segala keperluan hidup saya..
terima kasih atas didikan yang diberikan..
terima kasih atas semuanya..

sorry,
atas semua kesalahan..
atas segala perkara yang menyakitkan hati..
sik jadi anak yang baik untuk kitak..
sorry atas segala2nya
hurmm

My  beloved siblings :
Tq atas semuanya..
bang bet, kak ya, bang kili, neng, wa..
Tq..
n sorry 4 thing i did wrong..
saya sayang semua..

my family (merangkumi mak2,pak2 sedara kazen2 n anak2 sedara)
saya sayang kamu semua..
Tq 4 semuanya..
Sorry juak unutk semuanya..

My fren..
tina, noriz, net,
Geng sky garden
(mimi2,atol,nae,dayang,liza,farah) <-- ikut umur.. hahaha
win, nana,maria
geng pem..
geng Pa Aq..
n semua yang sama batch..

saranghae..
tq for create such a beautiful memories..
insyaAllah will never forget kamu semua..
tq terima macammana pun diri saya.. :-D

ikhlas,
Sheeda Salleh
insan biasa.. hehehe


No comments: