Saturday, October 8, 2011

.. ♥ 30 challenges Day 21 – Talk about your admirer [with picture mun maok] ♥ ..

Talk about your admirer…
saya rasa saya selalu bercakap pasal admirer saya…
Tapi selalunya saya akan bercakap pasal lelaki yang saya minat..


sapa2 berminat, bleh lah chek kat sini.. hehehe
So, hari ni saya nak cakap pasal wanita yang saya minat pulak…
Pliz ow, that not mean saya nak dia jadi kekasih saya atau apa ka..
Cuma kadang2 saya rasa bila saya lihat dia, saya rasa ada sesuatu yang menarik pasal dia menginspirasikan saya.. hehehe
Mungkin ada yang kenal n mungkin ada yang tak kenal..
Norainie Jamil..
sumbangan Profile pic ain.. hehehe

Saya suka dia..
dia cantik..
wanita yang bijak.. (beauty with brain!!)

saya suka cara dia senyum
Cara dia berpakaian..
Cara dia berhubung dengan orang ramai..
Cara dia layan kawan2 dia..
Dia disenangi ramai..
Boleh buat orang jadi kawan dia dalam sekelip mata.. betul.. saya minat dia.. hehehe


Itu sahaja.. TErima KAsih.. hehehe

No comments: