Monday, October 3, 2011

.. ♥ 30 challenges Day 16 : Short term goals for this month and why ♥ ..

salam...
ok.. 
kita mulakan bicara..

apa short term goal saya...


 Short term goals for this month and why
urm.. tak banyak... sebab saya takut tak tercapai..
hehehe

semalam saya borak dengan rakan2 pasal boleh tak saya letak goal saya 100 hari mencari pasangan.. hahaha
last tak jadi lah..
takut nanti sampai hari ke 200 pun tak da orang nak..
baca balik kat atas tu, eh3.. tHIS MONTH.. means bulan ini..
so dalam masa sebulan nak mencari cinta adalah mustahil!! MUSTAHIL!! kecuali benar2 jodoh..

mimie, dont worry, i'll not leave u alone!.. hhheheh

bena juak kata DR CInta dalam kelas mek orang a.k.a Mohamad Faizal Lattif!!
belum nanggga dunia orang, yalah belum nemu...

ok back to the future..
apa goal saya? lets cekedaot!!!

1. saya nak jumpa pengetua saya.. - lama dah saya tak jumpa dia.. jadi saya nak jumpa dia sebelum dia berangkat ke mekah..
She such like my mother ekceli..
siyes..walaupun dia pengetua sekolah saya, tapi dia baaaaaiiiikkkk sangat..
dan saya akan menyesal kalau saya tak jumpa dia..
so this weekend i'm going to balik kampung.. side plan.. jumpa dia.. hehehe

2. ubah stail tudung saya.. sebab? saya nak try.. sajer2.. sekali pun okey.. hehehe..
nanti lah.. kalau berjaya, saya post!.. hehehe

3. saya nak cari hadiah unutk kazen saya kawen.. kenapa? sebab dia nak kawen.. kazen saya yang paling rapat (pompuan). dia kawen 12.12 ni.. la habis lah saya kena pulak lepas ni.. sebab dia muda dari saya...
urm saya nak try, sapa2 tanya saya nak jawab... tak lama lagi.. kalau awak masok minang.. hahaha.. berani mati!!...

4. ini paling terdekat..
untuk esok..
saya jadi ajk.n i hope semuanya berjalan lancar esok..
to senior 2008, best luck!!... saya plak yang berdebar..

saya rasa itu sahaja untuk kali ni.. sekian, terima kasih!!..




2 comments:

Cik Mimot said...

wasehhhhhh...aisehh......bley tahan..hehe..mek mok joinla ktk mpun goal bulan tok esp part tukar style tdong..hehe..jom3..smgat mek tok..hehe

Sheeda Salleh said...

hahaha.. mun dapat ya.. time dinner jak kot.,... hahahaha