Wednesday, September 21, 2011

..♥ 30 challenges Day 4 : Your favorite photograph of your best friend ♥..

salam alaik..

Yaaaayyy..
cabaran kali ni kacang chew jak bagi saya..
hehehe.. sebab saya paling suka bergamba..
n setiap tmpat yang kami pergi ramai2 saya akan pastikan ada gamba..
hehehe..

saya tak nak letak satu ja gambar yang saya suka...
sebab saya ada banyakkkk gamba yang saya suka.. hehehe

Pic 1 : my best fren ever.. versi maktab ;-)
sikda win n nana ctok.. hehehe


pic 2 : my bestfren jugak.. versi sekolah ;-)

pic 3 : besties ;-)

pic 4 : ni baru ja kami ambik.. tengok tarikh.. hehehe
urm.. Tq semua.. sayang semua..

pic 5 : with nana...

last but not least

di muzium..

saya banyak sangat sahabat..
walaupun orang kata sahabat itu cuma seorang, namun alhamdulillah saya dikurniakan dengan banyak sahabat..
sahabat yang saya sayang..
dan kami lebih kuat jika terus bersama dan kami sentiasa bersama..
dan jujur saya tak mampu hidup tanpa sahabat.. ;-)

kenapa saya tak letak gamba bOys dalam entry kali ni..
padahal saya ada ramai jugak besfren laki..
boleh dikatakan closed fren.. n cabaran ini untuk best fren..
walaupun diaorang di kira best fren jugak.. tapi takpa lah..next time..  
len kali..
malas suda mahu selongkar xtenel.. hehehe

n from the bottom of my heart,
i juz want to say,

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
..i love them..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
..i love my fren..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
..i love my best fren..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
..i love my closed fren..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



fuhhhhh
done with day 4..


No comments: