Tuesday, August 16, 2011

..bUkan Baju raya yanG paliNg Penting..

saya baca post tentang baju raya tadi..
so after baca ya, saya sedar bukan baju raya yang penting...hehehe
tahun ni satu pun baju raya saya tak sediakan.. hhuuhuu..
tak sama dengan tahun sebelumnya, saya ada paling kurang satu.. hehe

urm.. sebenarnya tak lah sedih sangat.. sebab after 'dia' takda raya tak bermakna sangat..
cukup untuk cukup syarat.. meraikan kemenangan diri sendiri after puasa sebulan..

tapi honestly saya paling tak tahan kalau adik2 saya pula tarak baju raya..
so i pray, supaya elaun kuar cepat..
at least saya bleh beli untuk mereka n lakukan rutin setiap kali hari raya menjelma..

urm....
hmmmm...
hurmmmmmmmmmm

n sekarang saya rasa kesedihan itu.. huhuu..

5 comments:

Afiq Mohd Zainol said...

bnar ya.. y pntg ada dgn femly..

Sheeda Salleh said...

bena ya safiq.. so sama2 lah pakey baju kuliah k raya.. hehehe...

Family pelaing penting!..

Afiq Mohd Zainol said...

k bju kliah? haha, kitak xhal.. bju kurong.. mek? hahaha

Chocholate Cheese said...

kak edot..x pnting sgt bju raya..yg pnting kt raya ngan pmily2 cayanggg...hehehe....

Sheeda Salleh said...

Farah : yalah tek.. lagipun raya sik juak lamak..

Safiq : hehe.. bena juak.. tapi baju melayu kan jarang d pakey.. at least gik bleh nampak baru.. hehehe ;-)