Sunday, July 3, 2011

.. Takziah buat Familynya..

sebenarnya saya bok dapat panggilan dari cikgu saya..
topik perbualan kami, pasal sorang schoolmate saya yang meninggal beberapa hari lepas..
honestly memang kasian dengar cita nya...
takziah untuk family USUP....

lumrah manusia, bila orang ya dah sikda baru lah orang mok ingat segala yang bait2 tentang nya...

yang kasiannya kes nya dengan sewenang-wenangnya di klsifikasi sebagai kes bunuh diri..

apa tok?
jelas2 nya kenak bunuh oleh geng ya.. kenak kecut perut gilak mok siasat?
adoh!!
madah pihak berkuasa.. kenak sik brani molah apa2??
kenak sogok? duit ya sikkan ke siney2 pun!

sik pa ko kelak ko brada pada situasi yang sama bok ko faham prasaan keluarga nya camne..
ko senag lenang kat duia tok..akhirat kelak ko terseksa...
sampey saksi pun ko ugut supaya sik buka mulut..
apa nak jadi ngan dunia...
huh...
walaupun nya bukan sapa2 ngan aku, but as human being, aku tetap rasa sian ngan nya...
sian ngan family nya...


al fatihah untuk arwah Usup..
semoga nya ditempat bersama orang diredhai..




No comments: