Sunday, April 24, 2011

..Yongseo couple..


best2.. suka2... hehehe

Baru ja habis diat we got married.. goguma couple!..
k ari ni saya nak story about L.O.V.E..

sapa kata saya tak percaya pada cinta.. saya percaya ada cinta..
tapi secara jujurnya saya belum jumpa orang yang boleh saya bagikan cinta saya..
urm lepas diat goguma kapel, urm saya makin rasa cinta itu perlu dalam hidup.
sekurang-kurangnya kita ada teman berbual bicara..
its does'nt mean kawan kita tolak tepi, NEVER!

ok berbalik pada Yongseo kapel...
i love this kind of show very much..

walaupun saya bukan berada di tempat seo Hyun, but i learn about love there..
saya belajar kenal hati lelaki macammana...
waaa...
kalau boleh, saya nak berada di tempat seo hyun..
mereka lakukan semua " first thing/ first time " together..
n kalau nak tahu ini alasan kenapa saya nak kawen terus tanpa kapel..

kita kongsi semua perkara pertama kali bersama orang yang kita sayang.

yongseo couple!!

suka3...

last episod sangat menyentuh hati..
huuhuhu

doakan mereka jadi suami isteri suatu hari nanti..

k ni gambar diaorang..









No comments: