Tuesday, April 12, 2011

.. Semakan temuduga KPLSPM..

Wah... pejam celik pejam celik dah hampir 4 tahun saya dalam program ni..
(Kursus Perguruan Lepasan SPM) <---- walaupun sebenarnya saya masuk selepas tamat STPM.. hehehe
itu rezeki namanya...

alhamdulillah segalanya berjalan dengan baik.. buat sapa2 dok terhingin nak masuk IP.. teruskan!! akak sokong korang.. ehehe
mana tahu jadi junior saya..
yG penting buat anak2 orang susah macam saya, yuran tak perlu bayar setiap sem. Kita dibayar untuk belajar. n belajar cara untuk mengajar..
aPa pa pun yang terjadi kena sabaq ja.. sebab kejayaan n kesenangan itu tak datang bergolek.,.
" bukan senang nak senang, bukan susah nak susah"

ok saya dah tak sabar nak jumpa junior.. walaupun selalunya tak lah rapat sangat ngan diaorang..

k untu adik2 di luar sana ni ada pautan untuk semakan temuduga untuk lepasan spm punya...

semoga berjaya.. kalau dapat di IPG Batu Lintang, cari saya.. ehehe..

setakat ni, saya chek masih belum dibuka lai semakan tu.. ;-(


or chek kat cni...


n selalulah melawat di laman web kita...


seMoga berjaya!!
selamat meNjadi warga KPM...

siyes, seronok jadi cikgu...


2 comments:

~rUqAiyAh~ said...

salam kak, sy bru saje dpt tawaran temuduga kplspm tu..tapi takot r nak pegi..akak...akak amik subjek pe ek...sy dpt subjek math sk...agk2 kn...tmuduga ye lam bm @ bi ek kak??huhuhu

Sheeda Salleh said...

dik pergi je.. at least dapat pengalaman macammana temuduga...
aka ambik pemulihan minor bm and math..
temuduga dalam 2 2 bahasa.. sebab skarang math dah di ajar dalam bm.. hehehe
dun worry.. pergi je..