Sunday, April 10, 2011

.. Doa nak sangat2..

lama dah nak letak doa ni..
sebab doa ni swit sangat.. hahaha
ada nada kesungguhan di situ..
kebetulan masa saya dok ambil angin p singgah blok orang, saya jumpa la satu entry.. cakap pasai kawen.. terus saya teringat la dengan doa ni.. dapat dari sorang kawan..
kalau kreatif, modified doa ni.. hehehe
nak menang, nak lulus exam.. yang penting nak sangat2...

entry saya buat khas untuk blogspot owner :  http://tubelawak.blogspot.com/ . Dia punya entry la yang cakap pasal kawen ni.. hehehe
Semoga beliau cepat kawen.. ala, ilek lo, muda lagi tu baru 25.. hehehe



Khas buat Atol, Semoga hang jumpa ustaz Hairi... hehehe
kalo ada Atol buat spekulasi pastok.. ada unsur balas dendam ya.. heehhe

Amin...

5 comments:

crayon said...

hahahahaha.. takdak la aku meroyan gatai tak sabaq nak kahwin.. saja ja cakap tulis entry tu sekadar nak bagitau kebanyakan lelaki bagi alasan macam-macam.. padahal sebenarnya takdak duit :P btw, insyaallah taun depan aku kahwin kalau ada calon.. thanks ya share doa ni untuk aku..

Sheeda Salleh said...

ok.. hehe.. saja ja aku nak syer doa ni.. hehehe

kalau kau amalkan doa ni tiap ari, Insya Allah, ada jodoh ada lah tu.. hehehe

Sheeda Salleh said...

uit jangan salah anggap.. doa ni bukan utk orang meroyan nak kawen...

doa ni best apa..

rahmanw said...

doa mengarut

Sheeda Salleh said...

rahmanw.. mana ada mengarut.. ni pun kira usaha tau dak.. nanti lah satu ari nanti, awak nak sangat2 ngn pompuan tu, awak try lah doa ni... hehehe mana tau berkesan.. Allah makbulkan doa yang bek2.. hehehe