Thursday, March 10, 2011

.. Pengarah Kami masih Pengarah Kami..


...Salam...

wah kali ini entry saya buat pengarah kami di IPG kampus Batu Lintang ni, 
Encik Abdillah Bin Adam, 


Beliau tersangat lah baikk..
beliau sangat best..
urm pendek kata beliau terbaek.. 

kalau da lawan Futsall beliau join..
cakap je nak lawan pecut brapa meter, lari jarak jauh ke.. hal2 sukan beliau champion...
Tenis, seronok ja tengok beliau men...
huhuhu
lepas ni takda lagi nak tengok semua tu...

wa.. sedihnya...

nak tahu kalau jumpa beliau, 
beliau tak nak pun kita panggil dia Encik ke, Tuan ke.. Just nice, Cikgu...
Humble lah pengarah ni...

kalau bercakap toksah lawan.. beliau champion jugak! 
tak yah guna teks..
papa pun saya bangga penah kenal dengan pengarah ni...


walaubagaimanapun beliau pergi tetap untuk jadi pengarah.. 
Tahniah Cikgu Abdillah Bin Adam...
lepas ni beliau dah jadi Pengarah Pelajaran Negeri...
tetap bangga nih!!.. hehehe



Doa kami tetap mengiringi...

" Pertemuan perpisahan adat manusia biasa...
hilang dimata tapi dihati tidak lupa...
berdoalah kita semua kepada yang Esa..
Semoga berjumpa lagi dilain masa.." 




" Kemana kan ku cari ganti" <--- modified

.
Di mana kan kami cari ganti
Serupa denganmu
Tak sanggup kami berpisah
Dan berhati patah
Hidup gelisah
.
Alangkah pedih rasa hati
Selama kau pergi
Tinggal kami sendirian
Tiada berteman
Dalam kesepian
.
Dunia terang menjadi gelita
Cahaya indah tiada berguna
Keluhan hati kami
Menambah derita
Tetap kau jua
Tak kunjung jelma
.
Dimana kan kami cari ganti
Mungkinkah di syurga
Untuk kawan berduka
Menangis bersama
Selama-lama

No comments: