Wednesday, November 3, 2010

..Edu oh Edu...

Al kisah- Semalam lepas jak habis exam..saya n Geng Topeq lepak la kat cafe..hehehehe
reliz tension kono padahal sikdalah blaja bena gilak cam orang len..papa pun bagi saya yang sik blaja tok soalan marik masih tahap susah... Bayangkan soklan sturuktur nya sukati saya nkah jak jawapannya...hahahha

Cdak nanyak : apa kerahsiaan maklumat?
  Saya jawab, maklumat itu adalah sulit. Sik boleh orang mok ambik sebanrang. apatah lagi orang luar..hehehe

Cdak nanyak gik : apa integriti maklumat?
saya jawab dengan penuh yakin jawapan saya salah : Maklumat ya boleh di kongsi bersama2..hehehe
Cgek gik cdak nanyak, pa kebolehsediaan maklumat?
saya jawab ekot logik palak sendeng saya : maklumat yang sudah sedia ada n sedia untuk diguna...hehehe

mun cgu mok beri markah, berilah..mun sik, terpulang (saya bukannya tau cikgu beri markah sik..)hehehe

Cgek hal saya polah, saya nkah kat jawapan esei kuatan diat nya gik banyak kosong ...jawapan lain yang munasabah adalah diterima...kehkehkeh..kan dalam skema jawapan salu camya..so mesti jawapan saya ya kelak betul.,hihihihi


papa pun saya tetap hope saya lulus dengan cemerlang (sik seimbang dengan usaha..hehehe)
n doa kawan2 saya pun lulus juak..

 Sikda lah camtok glak muka saya marik..

Saya heran ko kenak setiap kali exam walau susah camne pun soklan saya tetap sempat tido..
.tolong slamatkan saya...huhuhuhuh

No comments: