Tuesday, October 26, 2010

Impian Dilamar? kehkehkeh

Setiap orang pasti punya impian berbeda terhadap impian mereka ketika dilamar? saya?? dah lama saya inginkan begini. Kalau Allah takdirkan kita pilih bagaimana saya mahu saya dilamar dengan nyanyian..hehehe
mesti best.. setelah lama berkawan tiba2 dia datang membawa bunga beserta sebentuk cincin..hehehe
Paling best kalau dia lamar semasa makan malam dan di khalayak ramai dia nyanyi untuk saya..huhuh
betapa saya inginkan perkara sebegini terjadi. nak tahu lagu apa?

<3<3 Permata Untuk Isteri <3 <3

Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang
Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami
Kerana engkau isteri
Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
Tak semudah yang kita janjikan
Kerana kau isteriku


untuk itu saya akan balas dengan lagu Maher zain, For the rest of my life...
Wish ia begitu..but ketentuan pasti ditanganNya. Kita bukan siapa2 untuk menolak segala perkara yang telah diaturkan untuk kita..

No comments: