Monday, May 10, 2010

...kisah Semalam..


Semalam saya join kultum, disampaikan oleh Cik Fatimah..
.."Kasih Seorang Ayah"...
Sempena hari ibu selalunya kita ingat pasal ibu. Hal bapa diketepikan...
~dush3~..saya terasa la sebenarnya..dalam banyak2 post ni saya jarang sentuh hal bapa..padahal bapa pun berjasa dalam usaha membesarkan saya.. Walaupun saya tahu My Bapa tak baca pun post saya, tapi saya yakin dia tahu betapa sayang saya  kepadanya... Bapa ---I LUV U...
Nak cita sikit pasal bapa. Dia bukan jenis orang yang serius. Boleh lagi join saya bergurau! Tu yang bestnya..he
Masa saya kecik2 bapa orang yang selalu jaga saya.. Al kisah time saya dilahirkan pada 23 disember, jam 11.30 malam..tak lah tepat sangat..hhehe. Masa tu Mak kata bapa tiada dirumah. So saya dilahirkan masa Bapak tiada dirumah..tertanya2 jugak,,bapak saya p mana ar? rupa2nya masa tu bapa p ke bandar jual buah watermelon..hehehe no wonder i luv watermelon...
bapa TEGAS!! Bapa BAIK!!! Bapa HENSEM!! Dan BANYAK LAGI!!!! hehehe
I LUV U bapak...
Bapak sporting eh!! Orang kata kalau tiada bapa, ibulah bapa ibulah emak..
n dalam situasi saya,,dialah bapa n dialah Emak...

No comments: