Monday, May 17, 2010

..Istimewa Bulan Mei...

Dalam banyak2 bulan (bukan bulan Melayu)..kata orang bulan org Puteh!!..hehehe bulan MEi bulan paling banyak peristiwa berlaku...
1 Mei Hari pekerja (cuti)..aku suka...
Tarikh aku tak ingat tapi bulan Mei jugak... (hari Belia)

5 Mei (cuti kalau hujung minggu)..birthday adik pompuan aku...
17 Mei..Birthday abang aku...
23 Mei birthday kaka ipar aku... 
setiap minggu kedua bulan mei (ahad) hari IBu!! 
Walaupun ibu dah tiada..tapi aku tetap bangga dia pernah jadi ibu ku dulu..
Terima kasih Mak..


13 mei (peristiwa 13 mei)..hehehe
jangan main2..kalau leka tak mustahil perkara macam ni berulang..huhuhu
selepas belajar apa yang berlaku..nak ulang kembali memang tak sanggup!!!


Hari Guru...hehehehe 16 Mei..


dan tahun ni ditambah lagi peristiwa bulan Mei..
19Mei...24,25,26,27...Ujian..
n paling seronok la utk yang dah keje... ujung bulan semestinya Pay day!!hehehe
kalau rezeki ada,,adalah yang menghulurkan bantuan ringankan beban..hehehe

29 Mei..kami insyaAllah 1 fam  p Kl..jalan2 n G kelantan coz da kazen kawen sana...
Aku doa perjalanan kami dalam redha Allah selalu...Amin..
Itulah sedikit sebanya peristiwa Mei...
Semua bulan dan semua hari adalah istimewa..pasti tersembunyi rahmat disebaliknya..

No comments: